Marketing


Zaměření programu
Program je zaměřen na podporu vstupu malých a středních podniku na zahraniční trhy

Forma a výše podpory
Dotace ve výši 0,1 – 2 mil. Kč, maximálně 50 % způsobilých výdajů

Uznatelné náklady
Získávání a tvorba marketingových informací
Tvorba propagačních materiálů a cizojazyčných internetových stránek
Pronájem, zřízení a provoz stánku na výstavách a veletrzích v zahraničí
Výdaje na publicitu spojené s realizací projektu

Limity
Získání marketingových informací o zahraničním trhu – dotace maximálně do výše 100 tisíc Kč
Tvorba propagačních materiálů (např. letáky, brožurky, inzeráty, pozvánky v cizích jazycích) – dotace maximálně do výše 400 tisíc Kč
Tvorba cizojazyčných internetových stránek včetně výtvarného návrhu prezentace podniku
Nebo výrobku, včetně SW pro funkčnost stránek – dotace maximálně do výše 200 tisíc Kč
Účast podnikatelů na výstavách a veletrzích v zahraničí – dotace maximálně do výše 300 tisíc Kč na jednotlivou výstavu

Specifika a omezení
Žádat může jen malý a střední podnik, který má uzavřena 2 po sobě jdoucí zdaňovací období

Co nelze podpořit
DPH, pokud je příjemce podpory plátcem DPH
Náklady vzniklé před datem přijatelnosti projektu
Splátky půjček a úvěrů
Sankce a penále
Náklady na záruky, pojištění, úroky, bankovní poplatky, kursové ztráty, celní a správní poplatky
Tvorbu propagačních materiálů v českém jazyce, výroční zprávy, obaly na zboží, návody, technické popisy, ceníky, vizitky, firemní obálky a jiné tiskoviny, výdaje na balné, poštovné, dopravné, ubytování, cestovné, stravné, osobní výdaje
Služby a produkty agentury CzechTrade.

UPOZORNĚNÍ
Pro jakékoliv zakázky nad 500 tis. Kč musí být provedeno veřejné výběrové řízení dle Zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Vyhledávání

© 2008 Question Marks